U nastojanju da učenicima približimo važnost govora, prijenosa i raumijevanja informacija, te kritičkog pristupa zloupotrebe govora nastavnici Mirela Fazlić, prof.engleskog jezika, Kenan Kahrimanović, prof. BiHS jezika i književnosti i Ahmedina Purković, nast. Islamske vjeronauke održali su radionicu sa učenicicma 7 a i b odjeljenja na temu „Media Litrecy“ (Medijska pismenost) .
Učenicima je predstavljena prezentacija u skladu sa uzrastom i potrebama upoznavanja kako krititčki pratiti inetrnet novosti/ vijesti kojima su najčešizlozeni. Ucenicima su predstavljeni alati u vidu 5 pitanja koja trebaju provjeriti da bi utvrdili istinitost neke medijske poruke. Iz oblasti maternjeg jezika ukazano je kritičko promišljanje lektira gdje se iščitavanjem preporučenih lektirnih naslova stiču iskustva kako preporučtit, reklamirati, promjeniti stav i uvjerenje zajednice u željenom pravcu. Učenici su zatim kod ponuđenih novinskih članaka iznalazili koje vijesti su: provjerene i korisne za njih, koje su pod nazivima ekskluzivno, senzacionalno te iz nepouzdanih izvora i sl. polu ili u potpunosti lažne. Također je učenicima ukazano na potrebu konsultacija sa predmetnim nastavnicima kod preuzimanja sadržaja sa interneta pri njihovim istraživačkim zadacima, posebice kod pitanja religijskih tema. Na kraju radionice učenici su iskazali zadovoljstvo sa ovakvim pristupom sticanju novih vještina. Učenici su dobili zadatak da samostalno izrade video klip ili novinski članak na temu Zašto mi je važno....